KicsiKacsa 2010.03.02. 21:16

Változás

Páran közölték velem az elmúlt napokban, hogy igazán lehetnék lazább, mert a nagycsapat felét egy apácára emlékeztetem, a másik felét meg a tanári kar bizonyos elemeire. Máté fújta a legjobban, hogy én mit össze-nem aggódtam, hogy Lina (Karolina) megfázik.

Na jó, gondoltam, jól meg fogom szívatni (Nem Linát, hanem Mátét). Úgyis szülinapja lesz két hét múlva, veszek neki valami aprót, amit becsomagolok egy dobozba, amit egy nagyobba, azt meg egy még nagyobba, amiket külön-külön be fogok csomagolni, hogy azt higgye, ez az utolsó. Elzavartak a fél hűtő tartalmáért, úgyhogy mentem a piacra, megvettem az apróságot, majd bementem a TESCO-ba, és megvettem azt, amit a szüleim kértek.

És itt jött életem legkínosabb pillanata: Alig hagytam el a kasszát, a securitys emberkék körbevettek, és a lehető leghangosabban közölték, hogy azonnal álljak meg - kb. 400 ember előtt!

Nagyon be voltam pánikolva, de próbáltam magam nyugtatni. Mit tehetnek? Bebörtönöznek?!?? Bíró úr, kérem, ártatlan vagyok!!!!

Közölték, hogy adjam vissza, amit elvettem (azt képzelték, hogy képes lennék bármit is ELLOPNI!), felveszik a jegyzőkönyvet, és elfelejthetjük az egészet. Persze a leghangosabb, dörmögőmedve-hangjukon. Kínomban rájuk nevettem: De hát én nem vettem el semmit...

De igen, mert ők látták, nem sokkal a sorbanállás előtt, megnéztem azt a kis idézetes könyvet, és a dzsekim zsebébe dugtam. Ne nézzem már őket hülyének, mert azt nem szeretik.

De nem, mert én azt a piacon vettem, a blokk is meg van, kiesett a zsebemből és azt vettem fel.

Nos a blokkot kérem... Igen... ha valamit behozol a TESCO-ba, meg kell mutatni a vevőszolgálatnál, épp az ilyen félreértések elkerülése végett. Viszont látásra.

Nagyon kellemes, mikor az embert ártatlanul veszi elő négy sünfeelingű biztonsági, egy hypermarket teljes vásárlóközönsége előtt, 15 évesen!!!!Majdnem mondtam valamit.

Azt hiszem, ügyvéd leszek. Eddig végig kitűnő voltam, nemsokára lesz egy nyelvvizsgám is, csak felvesznek majd az egyetemre...

A bejegyzés trackback címe:

https://kicsikacsa09.blog.hu/api/trackback/id/tr771615560

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása