KicsiKacsa 2010.04.11. 16:05

Au.

Tömören és röviden: fogszabit kaptam (nem vicc! Úgy nézek ki, mint a vidám biciklis, és húzza a fogam a szám belsejébe, hogy attól félek, mindkipotyog. Olyan, mint amikor szájbavágják az embert), és eltörtem a kezem.

Új pap érkezett a környékre, aki összeszedi a fiatalokat péntek este, és a művházban beszélgetünk, éneklünk meg játszunk (mi Mátéval kb. egy hónapja járunk oda, én cipeltem el). Alig mertem megszólalni a vasas fogammal, és kitalálták, hogy gyerünk el görkorizni.

Mivel én vagyok a csapatból kb a legügyetlenebb, egy icipicit füllentettem. Gyakorlatilag csak szerettem volna egyszer kivételesen jó lenni valamiből. A lényeg az, hogy elkértem Kata állítható görkoriját, és alig bírtam benne megállni, de kimentem az utcára (se térdvédő, se semmi), és kiszökött mellettem a kutya. Elindultam lefelé az utcánkban (akig lejt 45°-ban), és a végén megállt az a nyomorult kutya, nekem viszont nem sikerült, úgyhogy átestem a kutyán, bele a patakba. Frankón eltört a kezem (a bal), és amikor elmeséltem mindenkinek, hogy azért nem tudok menni görkorizni, mert beleestem a patakba és eltörtem a kezem, azzal cikiztek, hogy ,,mennyit ittál?".

Még a doktornő is kiröhögött!

De már 18 barátom aláírta a gipszet.

A bejegyzés trackback címe:

https://kicsikacsa09.blog.hu/api/trackback/id/tr61912191

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása