KicsiKacsa 2010.04.10. 14:07

Angol vizsga

Jajj, jajj, jajj nekem.

Megvolt a vizsga. Térdig érő szoknya volt rajtam (ennek még a vizsgán jelentősége lesz) és véletlenül a húgom ünnepi cipőjét hoztam. CSAK 3 számmal kisebb a lába, úgy törte a lábamat, hogy amíg várakoztunk jó hangulatban, muszály voltam levenni. Amúgy nem izgultunk, elnevetgéltünk, gyakorolgattunk.

Behívtak a szóbeli részre. A bizottság kezdettől fogva röhögött valamin. Bár ne tudtam volna meg, hogy min. Akkor esett le, amikor azt kérték, mondjam el, mit viselek ebben a pillanatban.

Ecseteltem (angolul): Van rajtam egy blúz, az iskolánk jelvénye, egy fekete szoknya, harisnyanadrág, és egy pár fekete cipő.

Kitört a röhögés. Értetlenül néztem. Mindenki a lábam bámulta. Le sem mertem rá nézni; belémhasított a keserű valóság: kint hagytam a cipőm, ergo mezítláb vagyok a pillanatban.

Szédelegtem. Mi lesz, ha ezután nem kapok jó jegyet????

Kérdeztek valamit. Fogalmam sincs, mi volt az - de arra emlékszek, hogy a vörös nő a bal szélén (nekem bal) az arcát takarta, és úgy nevetett, hogy a könnyei potyogtak.

Beszéltem,, beszéltem, és beszéltem. Gőzöm sincs, hogy mit. Mikor kiértem, közölték velem, hogy összedobják nekem a pénzt, hogy ne kelljen mezítláb járnom. Visszavágtam volna, de inkább hagytam az egészet. Bebúlytam a szekrényembe négy tábla csokival.

Miért kell mindennek pont velem történnie? Miért pont én vagyok az, aki állandóan szerencsétlenkedik, akin folyton röhögnek, akivel a többiek szerint ,,mindig történik valami", és aki kakukktojás a saját családjában? És miért pont nekem kellett balkezesnek születni?

Van most egy töpörödött nevelőtanárunk, jócskán a nyugdíjkorhatár közelében, és folyton azt hajtogatja, hogy nem bír minket elviselni, nyugdíjba megy (hajrá!). Ezzel nincs gond, de kicsit katonásan nevelték, mert első dolga az volt, hogy közölje velem: minden ember jobb kézzel ír, ez így lett kitalálva, és aki nem, az csak különcködik.

Most serényen tanulok jobbkézzel írni. Amúgy semmi nem jön össze.

A bejegyzés trackback címe:

https://kicsikacsa09.blog.hu/api/trackback/id/tr731909624

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása