KicsiKacsa 2010.06.22. 12:47

Betiltva2

Egyrészt úgy gondoltam, majd hamar megbékélnek, és engednek a szabályokból, másrészt nem tartott sokáig kitalálni, hogyan játsszuk ki a szabályokat.

Apáék betartották az ígéretüket, és az első pár nap még a kutyasétáltatásra is elkísért valaki, napi kétszer. Ha a húgaim, az nem gond, mert ők falaznak, szerintük ez nagyon romantikus. Legtöbbször azért anya jött, de miután látta, hogy nem találkozok senkivel az úton, hagyta, hogy egyedül menjek, de a pontosan fél óráig szoktam kutyátsétáltatni (32-35 perc), és ennél tovább csak fejvesztés terhe mellett lehetett.

Nade! Az egyik fán volt egy kicsi kosár. Nem tudjuk, ki rakta oda és miért, de abban üzentünk egymásnak. Én mindig reggel nyolctól fél kilencig és este kilenctől fél tízig sétáltattam, máté meg pontosan utánam indult. Az üzenetet helyben írtuk meg, nálam mindig van toll éspapír, nála meg most van.

A barátnőimnek olyan levelet írtam, aminek a hátára "láthatatlan tintával" írtunk. Nagyon klassz, ha ugyanis bedörzsölöd körömlakklemosóval, zöldes lesz, és el bírod olvasni, de amint a lemosó elpárolgott (2-3 perc, ha nem raksz rá tűl sokat), nyoma sincs az egésznek.

Amikor Mia nálam volt egy párszor, akkor meg pláne nagyon lazák voltak velünk, elengedtek akárhová, mintha nem akarták volna, hogy Mia tudomást szerezzen a dologról. Az erdőben találkoztunk,és itt próbáltuk ki a cigit is, amiről eldöntöttük, hogy soha többet. Kishíján belefulladtunk. Mia és Máté ki se akarták próbálni, mert először én szippantottam, és azt mondták, látják, hogy borzasztó, nekik nem kell. De aztán csak beleszippantottak. A három szippantás után eltapostuk az egészet. Borzasztó volt. Keserű, száraz, maró, és úgy köhögtem tőle, hogy a szemem is bekönnyezett.

A bejegyzés trackback címe:

https://kicsikacsa09.blog.hu/api/trackback/id/tr142100746

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása