KicsiKacsa 2010.04.23. 22:47

Baba

Megszületett!

Kovács Karolina, világra jött 2010 április 23-án, 51cm-vel és 2900 grammal.

Láttam közelről is. Délután kétszer voltam benn. Nagy kék szeme van és szőke haja. Foga egy szál se. Tudom, mert rám nevetett.

A doki megismert. Megismert 9 év után (legutóbb Kittit látogattam meg a kórházban, mikor megszületett, hét éves voltam. Anya meg 25. Most 16 vagyok. Anya meg 34).

Legalább annyira örült, mint én, pedig neki legalább 40 éve nem született tesója. Közölte, hogy ugyanolyanok vagyunk, mint két tojás. Tükörbe néztem. És tényleg! Habár kicsit sem egyeznek a génjeink, és ezt a tudatot a doki csak felerősítette bennem.

A hugik kicsit csalódottak voltak, hogy húguk lett. Elmagyaráztam nekik, hogy úgy kell őt szeretniük, ahogy van. -Jó, de sírni fog éjjel. (Milyen igaza van!) -De ez is hozzátartozik.

És faggattak. Hogy néz ki? Tud már játszani? És nevetni? És beszélgetni lehet vele? Mikor fog már szaladni? Mit csinált, mikor ott voltál?? Olyan jó neked, apu nem enged minket egyedül bebuszozni. Mármint Katát engedi, de nem jön nélkülem.

Záporoztak a gondolatok.

Elmagyaráztam nekik, hogy: Kicsi, aranyosan duci, aránytalanul nagy feje van kék szemekkel, lapos pisze orral, pici halványrószaszín szájjal és pihés szőke hajjal. Pont olyan, mint Ti. (magamban imádkoztam, hogy el ne sírjam megam.) Igen, hadonászik, neki most az a játék. Folyton nevetett, míg ott voltam, csak nincs egy foga se. Ezt nem tudom pontosan, úgy kétéves korára bizonytalanul , szerintem, de majd megkérdezzük a dokit. Hadonászott és nevetett, amúgy anya mellén feküdt. Én mindkettőtöket elviszlek, ha akarjátok.

Elmentünk. Imádták. Nem maradtunk sokáig, mert Kata elugrott magának kaját venni, Kitti meg elszaladt, akárhányszor orvost látott. Olyan fura, hogy mindössze 5 év van köztük (Kata 14, Kitti 9), és mégis, Kitti még teljesen kislány, az az aranyos fajta, Kata meg már kamasz, lehet vele beszélgetni, hordjuk egymás ruháit, majdnem a legjobb barátnők vagyunk.

Karolina 28-án hazajön.

A bejegyzés trackback címe:

https://kicsikacsa09.blog.hu/api/trackback/id/tr921615472

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása