KicsiKacsa 2010.09.06. 11:23

A balcsi után

  • Én még utána két órát vártam a csatlakozásra, és másfél órát buszoztam, tehát fél hatra értem haza.
  • Le se feküdtem; kipakoltam, hajat mostam, reggeli közben elmeséltem a húgaimnak, hogy milyen volt
  • Játszottam Karival (már mászkál, és próbál szavakat formálni)
  • Úgy akartam elaludni, hogy simogattam Kesztyűt, de nem ment
  • Elmentem a húgaimmal tanszereket és ruhát venni

Másnap:

  • Kenegettem a bőrömet, próbáltam elérni, hogy legalább piros legyen, ne bordó
  • Felhívott mama, hogy a nyár végét töltsem nála. Elmentem.

Aztán:

  • Miután hazajöttem 31-én, hajat mostam, egész nap tejszínhabos ubit ettem és fel-alá járkáltam
  • Du. mentem vissza pestre.

Aztán (elsején:)

  • Megkaptuk a könyveket,
  • Beköltöztünk a kollégiumba, és éjjel kettőig beszélgettünk. Van egy új lány az osztályban. Most még kicsit furi. Emőt áthelyezték, és most ő van a helyén.

A bejegyzés trackback címe:

https://kicsikacsa09.blog.hu/api/trackback/id/tr902034629

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása