KicsiKacsa 2010.01.16. 13:29

Új suli

8-án, pénteken volt a felvételi. Ott, hogy ,, Miért szeretnél ide jönni, nem tudtam mást mondani, minthogy:

- Ajánlották. És ott kellett hagynom a másik iskolámat.

- Miért?

Egyszer mesélte unokatesóm, hogy Egerben az egyik lány azt mondta a felvételin az igazgatónak, hogy

Mert tele van az osztályom apró bűnözőkkel.

Véletlenül kipukkadt belőlem.

Nem kellett volna.

Bentlakásos vagyok. Nulladikos vagyok. Szeretnek az osztálytársaim. Irigyelnek a hullámos szőke hajam miatt.

Bár vltak nehézségek... Mint mikor eltévedtem, és elkéstem angolról... Mikor csak a vécére mentem, ami egy folyosón van a teremmel!

A lányok első három nap végig arról faggattak:

-És miért kellett otthagynod a régi sulid?

-Utáltak. ki nem állhattak. Én meg ki nem állhattam őket. Folyton szívattak meg vertek.

- És mi volt az a bizonyos Utolsó Csepp? Mikor eldöntötted, hogy eljössz?

- Igazgatóit kaptam, mert a falra felírták, hogy megdugtak a tánárok.

Azóta hálistennek semmit se kérdeznek a suliról, csak a családról meg Mátéról.

 

Nagyon-nagyon szép idők jönnek!

A bejegyzés trackback címe:

https://kicsikacsa09.blog.hu/api/trackback/id/tr31615726

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Little Girl:) 2010.01.19. 21:40:45

Szerintem a blogod megérdemel egy díjat. Látogasd meg a blogom ott átveheted:)

Little Girl:) 2010.01.19. 21:41:51

Szerintem a blogod megérdemel egy díjat. Látogasd meg a blogom ott átveheted:)
süti beállítások módosítása