KicsiKacsa 2009.12.22. 11:25

Új blog

Itt az új blogom. Valami hirtelen ötlettől vezérelve belekezdtem. Kíváncsi vagyok, hogyan ítélnek majd meg (ítélnek majd el) azok, akik nem tudják az előzményeket.

Egyébként ma hóvihar van. Még mindig nem tudom, ki az a Budai Bernadett. A google még mindig csak a politikusokat ismeri.

Még mindig beteg mindenki rajtam kívül. Én nem. Szerencsére. Igen, ebből a rosszból is kimaradtam, pedig engem fürdettek meg minden napszakban legalább [nyolcmínusznégypluszkettő]ször.

Nem baj, azt mondják, hogy akit az első hóba fürdetnek, az szépül.

Szerintem nagyon jó idők várnak rám :)

A bejegyzés trackback címe:

https://kicsikacsa09.blog.hu/api/trackback/id/tr81615376

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása