Nagyon beijedtem, hogy fognak elengedni az őseim. Hát könnyen, tekintettel arra, hogy szülinapom van. Anyu marhára örült, elege volt már abból, hogy "16 éves létedre úgy élsz, mint az apácák!" Kevés anyuka lehet ilyen. Újabban marha jól kijövünk. Mindenáron frizurát kart nekem csinálni, hiába nyafogtam, hogy ,,denekemtökjóúgyahogyvan"!

Elkértem a húgomtól a piros minijét. Nem akarta elhinni, hogy beleférek. Nagyot koppant.

Este kilenckor mi voltunk az egyetlen két józan ember a buliban. Otthagytuk a francba. Addig nagyon jó volt, bár kicsit rövid volt a szoknyám, Máté meg direkte bepörgette. Figyeltem a reakciókat, aztán megkértem Mátét, hogy ne pörgesse már annyira, ki van mindenem! Erre azt kérdezte: ,,És nyáron a strandon? Vagy oda a másik fenekedet veszed föl? Itt nem látszik semmi a harisnya meg a bugyi miatt. Ott meg... igaz, a combig érő világoskék szoknyádban ott sem látszik semmi. rajtad meg lenne is mit nézni, de semmit nem mutatsz meg. A sok bűnronda csajnak mindene kivan, és semmi se szép rajtuk. Fordítva működik a világ." Legközelebb, ha buli lesz, bokáig érő hosszú szűk szoknyába és pamutharisnyába jelenek meg. Vagy inkább éjféli misére megyek, ha van olyankor.

Éljen az apáca-feeling!!!

 

Ui: Nem ciki április elsején megszületni???

A bejegyzés trackback címe:

https://kicsikacsa09.blog.hu/api/trackback/id/tr991615436

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása